Projekto tikslas:
Naudojant virtualios realybės technologijas pašalinti skirtingų aplinkų bei dimensijų vizualizavimo kliūtis ir sukurti skaitmeninių produktų šviečiamąją vertę.
Uždaviniai:
Projekto įgyvendintojai viliasi, jog šis projektas leis tikslinėms grupėms ne tik įgyti ir įtvirtinti suaugusiųjų švietimo įgūdžius, bet ir suteiks galimybę patobulinti savo kompetencijas Europos pilietiškumo, tarpkultūriškumo, užimtumo ir bendruomenių plėtros srityse. Projektas aktualizuoja viso gyvenimo mokymasį ir suaugusiųjų skaitmeninį raštingumą. Siekiant sukurti prasmingą produktą, projekto įgyvendinimo laikotarpiu vyks specialistų diskusijos ir dalijimasis mokslo bei technologijų žiniomis.
Tikslinės grupės: suaugusieji; vyresnio amžiaus studentai; pedagogai, dirbantys suaugusiųjų švietimo srityje; švietimo politikos formuotojai; plačioji visuomenė.
Pagrindiniai projekto rezultatai:
Literatūros apžvalga: VR pritaikymo švietimo ir kultūros įstaigose galimybės, jų poveikis vartotojui;
„VRSciT SPOT“ parengimas;
Internetinis žiniatinklio rinkinys, skirtas efektyviai naudoti VR pagrįstas programas.